Guider
Inbyggt i medlemssystemet har vi guider. Där kan du som användare i lugn och ro läsa på om hur du arbetar i medlemssystemet. Guiderna uppdateras löpande i samma takt som medlemsystemet vidareutvecklas för att de ständigt ska vara aktuella. I guider kan ni själva söka fram den informationen ni behöver, och skulle ni inte hitta svar på era frågor där finns vi såklart tillgängliga.
E-post
Till stor del kommer supportärenden in per e-post. Vi finns tillgängliga alla vardagar och har som mål att svara på alla inkommande e-postmeddelande inom 4 timmar.
Telefon
Även om världen till stor del går mer och mer mot digitala sätt att kommunicera är det ibland svårslaget att få prata med någon. Därför har vi även telefonsupport. Ni kan ringa oss alla vardagar för att få hjälp med hur medlemssystemet fungerar.
Chatt
För att ytterligare komplettera hur du som användare kan få support har vi även chatt. Via chatten finns möjlighet att snabb få svar på enklare frågor, så ni kan komma vidare i ert arbete med medlemsregistret.